Late as always ::)

New to the community? Would you like to introduce yourself? Not new but still want to introduce yourself? This is the place to do it!
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Late as always ::)

Postby Jecka » August 14th, 2012, 4:49 pm

Olá e bem-vindos todos os membros novos e velhos.

OMG!!!!                                  IT’S FINALLY THE DAY!!!
:o :o :o :o :o :o
It’s my 8th month anniversary of joining the DCTP forum.
and my 1 year 2 month, 1 week (give or take a couple days) anniversary of my first time stumbling upon this anime.
I could have done this before….but back when I made this account, I probably would rather have watched DC than look around DCTP XP  That’s why it says I joined a week before my birthday, but my first post wasn’t technically until Dec 27, 2011.
Speaking of which,
1) I’m completely obsessed with my DoB. 10/21/93. If you don’t remember this date, YOU WILL. JK JK.
….Seriously tho, I talk about it nearly nonstop (usually if it starts getting very close). I celebrate it every day at 10:21 AM/PM. So if I randomly say “It’s my bday!!â€
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
Kaito Lady
User avatar

*plotting*

Posts: 3366

Re: Late as always ::)

Postby Kaito Lady » August 14th, 2012, 5:02 pm

Welcome to the Madhouse!
::)

*blue-color-fan-high-fives jecka*
"Plotting since forever"
Image
Spoiler: Fear The Wrath Of My Hammer!
Image
Thanx Yuri for the Awesome pic :D

DCTP Forums=a place where anyone is anyone's sibling/parent/child....and therefore is the best place on earth <3
Spoiler: Write a Will, BO Edition
Image

Spoiler: Whenever in doubt
Image

DCTP Cat Family
My dA
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » August 14th, 2012, 5:04 pm

Woot!!
*High-fives back* :D
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
Akonyl
Community Hero
User avatar
Posts: 4202

Re: Late as always ::)

Postby Akonyl » August 14th, 2012, 5:56 pm

welcome, newcomer!
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » August 14th, 2012, 6:09 pm

Thank you :D
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
Conia
Yurikochan's Husband
User avatar

Conan Shuuichi

Posts: 5169

Re: Late as always ::)

Postby Conia » August 14th, 2012, 9:38 pm

I totally didn't know you till you posted this \o/ Officially welcome too :P
Image
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » August 14th, 2012, 10:09 pm

The only thing I didn't post was my name :P I just realized that, and I kind of wanted to.
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
MaitreDétective
User avatar
Posts: 692

Re: Late as always ::)

Postby MaitreDétective » August 15th, 2012, 9:47 am

welcome Jecka!
miyano_shiho
User avatar

I just love numbers... :)

Posts: 527

Re: Late as always ::)

Postby miyano_shiho » August 15th, 2012, 11:11 am

Hi someone I do not know Jecka! ;D

Jecka wrote:The only thing I didn't post was my name :P

Clue: It's... Jecka. :P  ::)


It was nice to meet you too. :)

[spoiler=For Jecka only, not for the others :P]You can call me JJ if you want. Actually, not many people call me that.  ;)[/spoiler]

“Friendship is like standing on wet cement. The longer you stay, the harder it's to leave, and you can never go without leaving your footprints behind.” - Unknown

“If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place.” - Nora Roberts

"Enjoy the little things in life, for one day you may look back and realize they were the big things." - Robert Brault

"Time is an equal opportunity employer. Each human being has exactly the same number of hours and minutes every day. Rich people can't buy more hours. Scientists can't invent new minutes. And you can't save time to spend it on another day. Even so, time is amazingly fair and forgiving. No matter how much time you've wasted in the past, you still have an entire tomorrow." - Denis Waitley
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » August 15th, 2012, 6:02 pm

]
MaitreDétective wrote:welcome Jecka!

Thanks ^_^

miyano_shiho wrote:Hi someone I do not know Jecka! ;D

Jecka wrote:The only thing I didn't post was my name :P

Clue: It's... Jecka. :P  ::)

:P
Anyway, it's not that hard to figure out :-X

miyano_shiho wrote:It was nice to meet you too. :)

[spoiler=For Jecka only, not for the others :P]You can call me JJ if you want. Actually, not many people call me that.  ;)[/spoiler]

\o/
Last edited by Jecka on August 15th, 2012, 6:14 pm, edited 1 time in total.
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
Raiden
User avatar

~If you gimme a smile, I'm on your side. Tomorrow we'll be alright~

Posts: 619

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Raiden » September 4th, 2012, 11:06 am

[me=Raiden]curiously wanders inside.[/me]

Image

(I know, I know, I'm way late but I have been gone for a few months 'cause of RL! :p)

Jecka wrote:Awww :< now I want cookies


Here you go! :D

[spoiler=*Holds out another plate.]Image[/spoiler]
3DS FC:2809 8617 8608
“Tea is the magic key to the vault where my brain is kept.” ― Frances Hardinge
“If you are cold, tea will warm you;
if you are too heated, it will cool you;
If you are depressed, it will cheer you;
If you are excited, it will calm you.”
― William Ewart Gladstone



Image
Image
Spoiler:
Image
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » September 4th, 2012, 11:25 am

:o
\o/  *Shares Raiden's awesome cookies with others*
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
D.
Posts: 183

Re: Late as always ::)

Postby D. » September 4th, 2012, 4:49 pm

This may be late but the title says it late as always.
Hi there, [i] even though i know you from before and you may have joined the DCTP forums before i did.
[spoiler=Manga Spoiler]Image[/spoiler]
Jecka
User avatar

Hey there *dying inside*

Posts: 3343

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby Jecka » September 4th, 2012, 5:33 pm

XD true, true. Hi :D

and nope :P you joined like a month and a half before me
3DS FC: 1435-4098-2557
Spoiler: Yay Nini! \o/
Image

Usa-chan Man wrote: I am a rabbit, but at the same time, I am not.
Jecka: Those damn beavers
*Jecka sobs
Slider: Those DAM beavers? :V
Jecka: Slider no

Image
monsi
User avatar

I love sarcasm

Posts: 145

Contact:

Re: Late as always ::)

Postby monsi » December 2nd, 2012, 7:17 am

Just noticed I haven't officially welcomed you yet.

So...

Hello and welcome to DCTP forums.

We hope you enjoy your stay here. :D
Image
Image

Return to “Introductions”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests